Data publikacji: 13.01.2020

Trudno sobie wyobrazić przedsiębiorcę, który odnosi sukces w marketingu internetowym i nie używa do tego celu Facebooka. Facebook to jeden z wielu portali społecznościowych, ale w tym największy i bez wątpienia najważniejszy z punktu widzenia firmy, która chce zbudować zaufanie do własnej marki. Wiele firm będzie się obecnie zmagać z sytuacją kryzysową na rynku, dlatego też agencje takie jak https://kryzysowy.marketing wychodzą im naprzeciw. Prostą receptą na osiągnięcie wymiernych korzyści z profilu firmowego na Facebooku wydaje się zdobycie dużego grona aktywnych fanów, co w perspektywie czasu może przełożyć się na lepszą sprzedaż produktów i usług. Jak więc prowadzić fanpage, aby zachęcić nowych użytkowników do polubienia strony i aby wciąż pozostali aktywnymi fanami firmy?

Jak prowadzić fanpage, aby osiągnąć wymierne korzyści?

Ciekawa tematyka to podstawa

Wybierając odpowiednią tematykę, która na swój sposób będzie unikalna w zalewie innych stron firmowych, ale również interesująca dla grupy docelowej klientów możemy obrać kurs na sukces. Jeśli konsekwentnie będziemy trzymać się zaplanowanych działań i pozostaniemy wierni początkowym założeniom to może spowodować, że fanpage stanie się swoistym miejscem, gdzie będzie można odnaleźć ciekawe i rozrywkowe wiadomości z konkretnej dziedziny.

Nie tylko treść się liczy

Bardzo ważne jest stworzenie odpowiedniego, pierwszego wrażenia na odbiorcy. Coś co przyciągnie wzrok i spowoduje, że użytkownik rzuci okiem na dalszą część tekstu. Mowa tutaj oczywiście o wszelkiego typu multimediach bez których jest praktycznie niemożliwe, aby wybić się ponad przeciętność. Dany post zostanie niezauważony w kłębowisku postów z innych stron na Facebooku. Nie można do tego dopuścić. Grafika, wideo, animacje, infografiki sprawdzą się doskonale i pomogą zatrzymać na dłużej uwagę odbiorcy. Warto pamiętać, że nie tylko wysokiej jakości multimedia mają znaczenie, ale ich dopasowanie do treści. Jeśli posuniemy się do tego, że obraz nie będzie w żaden sposób nawiązywał lub odzwierciedlał treści to z pewnością będzie mieć to negatywny wpływ na postrzeganie kolejnych publikacji.

Rozważ agencję marketingową

Prowadzenie fanpage to wymagające i niełatwe zajęcie. Budowanie zaufania wśród fanów trwa bardzo długo i dość łatwo je stracić popełniając błędy pod wpływem emocji lub braku wiedzy z zakresu marketingu w social media. Aby skutecznie się przed tym obronić i zbudować wizerunek przyjaznej i profesjonalnej firmy można poszukać pomocy wśród wielu ofert agencji marketingowych doświadczonych w działaniach w obrębie Facebooka i innych portali społecznościowych. Sama współpraca z agencją marketingową nie oznacza utraty kontroli nad fanpage’em. Dzięki takiemu połączeniu sił można odnieść duży sukces, ponieważ specjalistyczna wiedza jaką dysponuje właściciel oraz umiejętności i pomysły agencji pozwolą stworzyć treść, która może okazać się niezwykle interesująca.