Powiat Stargard: Rządowe zalecenia i dynamicznie rosnąca liczba nowych zakażeń, zdecydowały o zmianie trybu funkcjonowania części wydziałów Starostwa.
Opublikowane formalnie rozporządzenie rządu zaleca, by administracja publiczna i samorządowa powróciła do pracy zdalnej. Forma i zakres funkcjonowania w tym trybie, zależą od decyzji podejmowanych przez kierowników jednostek. Starostwo Powiatowe w Stargardzie, dbając o bezpieczeństwo sanitarno- epidemiologiczne mieszkańców powiatu i pracowników urzędu, przestrzega wprowadzonych wcześniej obostrzeń. Podejmuje również starania, by nie zamykać całkowicie obsługi klientów. Wprowadza jednak częściowe ograniczenia w pracy niektórych wydziałów. Zmiany dotyczą szczególnie interesantów Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru.
W związku z zagrożeniem epidemicznym, Wydział Geodezji zlokalizowany w budynku Urzędu Gminy Stargard na Rynku Starego Miasta, wraca ponownie do zdalnego trybu obsługi swoich klientów. Bezpośrednie załatwienie spraw w szczególnie uzasadnionych przypadkach, będzie możliwe po wcześniejszym, telefonicznym lub mailowym uzgodnieniu terminu wizyty w wydziale.
Z kolei obsługę wykonawców prac geodezyjnych zaplanowano także po wcześniejszym umówieniu, w godzinach 9.00.- 14.00. (wejście do budynku od strony kolegiaty).
Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, czynny w dni robocze od 8.00. do 16.00 obsłuży natomiast swoich klientów za pośrednictwem platformy ePUAP. Możliwy jest również kontakt mailowy pod adresem: http://Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.oraz telefoniczny w podanych niżej sprawach:
informacje nt. udostępniania materiałów zasobu: 91 834 97 71 wew. 14;
w zakresie wydawania wypisów i wyrysów: 91 834 97 71 wew. 14;
informacje w pozostałych sprawach: 91 834 97 71 wew. 10.
Utrzymana została bezpośrednia obsługa w zakresie wydawania dokumentów. Jednak ze względu na bezpieczeństwo interesantów oraz ograniczenia dotyczące liczby osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu, pracownicy wydziału proszą o telefoniczne lub mailowe uzgodnienie terminu wizyty.
Dla klientów dostępna jest również skrzynka podawcza wydziału geodezji, umieszczona na ścianie przy wejściu do budynku (Rynek Staromiejski 5- wejście od strony apteki).
Druki wniosków można pobrać ze strony: https://powiatstargardzki.pl w zakładce STREFA CYFROWEGO URZĘDU, WNIOSKI ELEKTRONICZNE I KARTY USŁUG. W wersji papierowej druki będą dostępne w pomieszczeniu przy wejściu do budynku wydziału.
Z kolei Dokument Obliczenia Opłaty pracownicy wydziału prześlą na wskazany we wniosku adres e- mail. Po potwierdzeniu dokonania opłaty, przesłanym również droga mailową, wydział geodezji zrealizuje wniosek.
Odbiór dokumentów odbywać się będzie po wcześniejszym umówieniu z pracownikiem (droga mailową). Wypisy i wyrysy będzie można odbierać od 9.00. do 11.00., pozostałe materiały zasobu w godzinach 11.00.- 13.00.
O zmianach trybu pracy innych wydziałów Starostwa Powiatowego będziemy informować mieszkańców na bieżąco.