Wirtualne biuro w Warszawie - jakie są korzyści dla przedsiębiorcy?

Wirtualne biuro jest nowoczesną usługą outsourcingową, polegającą na udostępnieniu podmiotowi gospodarczemu adresu rejestrowego dla firmy lub adresu korespondencyjnego, bez konieczności wynajmowania powierzchni biurowej pod danym adresem. Oferta taka obejmuje zwykle jeszcze inne, dodatkowe usługi towarzyszące.

Idea wirtualnego biura

Zasadniczym celem usługi wirtualnego biura jest wyeliminowanie konieczności posiadania przez przedsiębiorcę biura, przeznaczonego na prowadzenie działalności gospodarczej. W przypadku firm działających jednoosobowo lub tworzących strukturę rozproszoną, przedsiębiorca, a często także jego pracownicy, pracują w miejscach swojego zamieszkania. Jednocześnie, z różnych względów, właściciel firmy nie chce jej rejestrować pod adresem domowym.  W takim przypadku może on zarejestrować firmę pod wynajętym w tym celu adresem.

Bywają także sytuacje, gdy pomimo że firma jest zarejestrowana pod adresem domowym jej właściciela, zależy mu, aby kontrahenci kierowali korespondencję w formie tradycyjnej na inny, bardziej reprezentacyjny adres. Wówczas, może on wykupić biuro wirtualne w Warszawie, celem obsługi korespondencji przychodzącej. W rezultacie, obsługa wirtualnego biura przekazuje klientowi w ramach wykupionej usługi, nadchodzącą do jego firmy korespondencję, według umówionego sposobu, tj. pocztą tradycyjną lub elektroniczną.

Korzyści dla przedsiębiorcy

Podstawową korzyścią wynikającą z omawianej usługi jest znaczące obniżenie kosztów stałych prowadzenia firmy. Wirtualne biuro może być nawet kilkanaście razy tańsze, niż koszt wynajmu niewielkiego lokalu w podobnej lokalizacji. Ponadto, firma działająca lub zarejestrowana w dowolnym miejscu w Polsce, ma możliwość uzyskania prestiżowego adresu, który, w niektórych branżach, posiada znaczenie marketingowe i wizerunkowe.

Adres w wysokiej klasy biurowcu lub w ścisłym centrum miasta, jaki zapewnia biuro wirtualne w Warszawie, jest doskonałą wizytówką firmy, co nierzadko ma wpływ na jej postrzeganie przez kontrahentów i potencjalnych klientów.

Podmiot świadczący usługę wirtualnego biura, zapewnia często ponadto, możliwość skorzystania w tej samej lokalizacji z pokoju do spotkań biznesowych lub sali konferencyjnej. Jest to dodatkowy atut dla przedsiębiorcy, który od czasu do czasu spotyka się z kontrahentami, również przyjeżdżającymi        z zagranicy. Korzyść jest podwójna. Dla przyjezdnego gościa - spotkanie w stolicy, dokąd łatwo dojechać, pozwala zaoszczędzić czas i odbyć spotkanie w komfortowych warunkach; dla przedsiębiorcy - dobre zaprezentowanie siedziby firmy, nawet gdy faktycznie jest ona skromna i niewielka.

Klient wirtualnego biura, który prowadzi biznes w strukturze rozproszonej lub działa poprzez przedstawicieli handlowych, może wykorzystać to miejsce jako punkt przekazywania próbek towarów, folderów, materiałów promocyjnych, itp pomiędzy pracownikami firmy. Ponadto, numery telefonu stacjonarnego oraz faksu, znajdujących się pod wirtualnym adresem, są często umieszczane, np. na wizytówkach pracowników, jako jeden z możliwych kontaktów do firmy.

Pod adresem https://wirtualnebiuro360.pl/ znajdziesz wirtualne biuro w Warszawie - sprawdź ofertę