Przedsiębiorca prowadzący małą firmę zajmująca się sprzedażą produktów przez internet może w pewnym momencie swojej działalności dojść do wniosku, że obecny magazyn jest za mały do jego potrzeb. Z czasem jego przedsiębiorstwo lepiej prosperuje, a magazyn nie jest z gumy i trzeba gdzieś te wszystkie produkty przechowywać. Sięga więc do internetu i szukając dobrej oferty trafia na usługę wypożyczalnia namiotów warszawa, gdzie wyszukuje odpowiedni dla siebie magazyn namiotowy. Odnosi sukces, ponieważ okazuje się, że jest to w zupełności wystarczające na jego potrzeby, a dodatkowo zaoszczędza czas i pieniądze. Przyjrzyjmy się bliżej temu na co złożył się ten sukces.

Magazyn namiotowy dla małego przedsiębiorcy

Trzeba na początek zauważyć, że tego typu przedsiębiorca chciał, aby jego kolejny magazyn był pod ręką, był dostępny szybko i dysponował jak największą powierzchnią w porównaniu do ilości zajętego miejsca przez taki magazyn. Okazało się, że hala namiotowa w pełni spełniła te wszystkie parametry. Po kolei więc wyróżniając cechy dobrego magazynu:

- dostępny szybko – z oferty wynajmu namiotów z Warszawy dokonał wyboru potrzebnego dla siebie namiotu magazynowego uwzględniając wielkość, w tym szerokość, długość i wysokość oraz potrzeby związane z zastosowaniem obiektu do celów składowania przedmiotów niepsujących się, czyli nie była potrzebna zaawansowana klimatyzacja. Dodatkowo wybrał opcję postawienia magazynu namiotowego przez wykwalifikowaną ekipę (jest to opcja dodatkowo płatna, ale jeśli komuś zależy na czasie to jest to rozwiązanie idealne) i obiekt namiotowy już następnego dnia był gotowy do użytku. W tym momencie warto wspomnieć, że tego typu konstrukcję można postawić samodzielnie, ponieważ do każdego z namiotów na wynajem dołączona jest szczegółowo i prosto napisana instrukcja montażu. Nie potrzeba przeszkolenia, aby postawić taką konstrukcję i nawet nieprzeszkolony pracownik bez specjalistycznych narzędzi poradzi sobie z tym zadaniem bez większych problemów. Tak samo wygląda kwestia demontażu – można tutaj również szybko i bez specjalistycznych narzędzi to wykonać.

- jest pod ręką – co oznacza, że magazyn owy przedsiębiorca postawił zaraz obok swojego wcześniejszego, stacjonarnego i to bez pozwoleń budowlanych. Dysponował akurat miejscem, co prawda niewielkim, ale było to w zupełności wystarczające na konstrukcję tymczasową w formie magazynu. Z pewnością w takim miejscu nie zmieściłby kompleks namiotowy składający się z wielu namiotów, ani nawet mały magazyn murowany, ale wybrany przez niego użyczony namiot w potrzebnych mu wymiarach zmieścił się znakomicie.

- dysponowanie jak największą powierzchnią – tutaj widać sporą przewagę nad magazynem murowanym stojącym obok. Fundamenty i kolumny zajmują dodatkowe miejsce, natomiast namiot ma w środku pełną powierzchnię do zagospodarowania i w razie konieczności można postawić w nim ściany działowe.

- zaoszczędzone pieniądze – wynajem namiotow jest z pewnością inwestycją, która nie nadwyręża budżetu przedsiębiorstwa. Koszt budowy magazynu stacjonarnego byłby bardzo kosztowny, koszt zakupu namiotu na własność już mniej, ale dla potrzeb tego przedsiębiorcy, który tymczasowo i szybko potrzebował zwiększyć przestrzeń magazynową to właśnie wynajem namiotu okazał się najlepszą opcją. Na plus należy też zaliczyć długookresowe oszczędności związane z utrzymaniem hali magazynowej w postaci namiotowej. Można przykładowo zastosować przezroczysty dach, który powoduje, że dodatkowe oświetlenie wnętrza w ciągu dnia jest zbędne, a więc pojawiają się oszczędności w postaci zaoszczędzonej energii elektrycznej.