Nie ma jednego, konkretnego i zawsze działającego sposobu, aby odnieść sukces w internecie. Jest jednak jeden wspólny element, który pozwala na stworzenie solidnych fundamentów do osiągnięcia tego sukcesu. Jest to strona internetowa z którą firma może zwiększyć swoją wiarygodność i otworzyć się na nowych klientów.

Jeśli już mamy pewien koncept i pomysł na witrynę firmową to można spróbować wcielić go w życie. Pomocne może być skorzystanie z usług agencji marketingowej 48 Media, ponieważ tworzenie stron www jest ich pasją, co wyraźnie widać na dostępnym portfolio na stronie internetowej. Jeśli poszukujesz kompleksowej obsługi i nowoczesnej strony www zgodnej ze standardami wyszukiwarek internetowych to koniecznie sprawdź powyższą ofertę.

Czym dla firmy jest strona internetowa?

Na to pytanie można odpowiedzieć w jeden sposób – jest to jej wirtualna wizytówka, nie jest to jednak pełne określenie możliwości jakie daje witryna internetowa. Oprócz funkcji wizerunkowej strona www spełnia również funkcję informacyjną. Potencjalny klient poszukuje na stronie firmowej danych odnośnie możliwości nawiązania kontaktu – numery telefonów, adresy e-mail, adres siedziby firmy i inne. Oprócz tego będzie chciał dowiedzieć się również coś więcej o firmie – między innymi jak długo działa na rynku, jakie ma referencje i opinie, w jaki sposób wykonuje zlecenia klientów i wiele więcej. Na stronie firmowej można z powodzeniem zawrzeć również ofertę produktową wraz z dokładnym opisem sprzedawanych towarów lub usług. Jeśli do tego dodamy jeszcze aktualne informacje o cenach będzie to z pewnością ukłon w stronę klienta, który będzie w stanie szybciej podjąć decyzję zakupową.

Jaka powinna być strona internetowa dla firmy?

Firmowa strona www powinna być przede wszystkim łatwa w obsłudze. Skomplikowane i niezrozumiałe menu, które wymaga czasu, aby zrozumieć sposób na dotarcie do konkretnych informacji brzmi jak koszmar każdego internauty. Niecierpliwy klient kliknie przycisk „wstecz” w przeglądarce i spróbuje znaleźć inną witrynę na której znajdzie szybciej informacje, które potrzebuje, więc nie można dopuścić do tego, aby strona była zbyt skomplikowana w odbiorze. Kolejną kwestią jest jej wygląd – estetyka ma diametralne znaczenie. Wybór kolorów, czcionki, zastosowanych zdjęć powinien być tożsamy z wizją firmy i jej działalnością. Warto też pamiętać, że praktycznie połowa internautów korzysta obecnie z urządzeń mobilnych, co oznacza, że należy zadbać o to, aby strona była responsywna – dostosowująca się do rozdzielczości różnych urządzeń z mniejszymi ekranami.

Strona internetowa to podstawa osiągnięcia sukcesu w internecie