Biorąc pod uwagę możliwość ekspansji SARS- CoV2, celem zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom i pracownikom, wydział zmienił zasady funkcjonowania. Sprawy będzie można załatwić wyłącznie drogą elektroniczną lub telefonicznie w godzinach pracy wydziału- od 8.00. do 16.00.

Z pracownikami Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru klienci mogą się kontaktować, korzystając z cyfrowej platformy obsługi ePUAP. Sprawy związane z udzielaniem informacji odnośnie zasobu geodezyjno- kartograficznego można także załatwić pisząc na adres mailowy: http://Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Do dyspozycji klientów jest również kontakt telefoniczny.

Informacje odnośnie udostępniania materiałów z zasobu: 91 834 97 71 wew. 14.

Informacje dotyczące wydawania wypisów i wyrysów: 91 834 97 71 wew. 14.

Sprawy dotyczące aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków: 91 834 97 71 wew. 25.

Informacje w zakresie spraw związanych z sytuowaniem projektowanych sieci: 91 834 97 71

                                                                                                                               wew. 26.

Pozostałe informacje: 91 834 97 71 wew. 10.

Sprawy związane z weryfikacją dokumentacji technicznych: 91 834 97 71 wew. 19.

W szczególnie uzasadnionych przypadkach, bezpośredni kontakt z pracownikiem wydziału będzie możliwy po wcześniejszym, telefonicznym lub mailowym ustaleniu terminu wizyty. Urzędnicy proszą jednak, by z uwagi na sytuację korzystać z  narzędzi komunikacji elektronicznej.