Czy warto zainwestować w torby papierowe z logo swojej firmy? Podpowiadamy, kiedy należy się na to zdecydować

3 min czytania
Czy warto zainwestować w torby papierowe z logo swojej firmy? Podpowiadamy, kiedy należy się na to zdecydować

Torby papierowe są wszechstronnym i skutecznym gadżetem reklamowym, który można dostosować do potrzeb i specyfiki każdej firmy oraz branży. Co więcej, w dobie nacisku na ekologiczne podejście do prowadzenia biznesu, korzystanie z takich opakowań pozytywnie wpływa na odbiór marki czy firmy. Kiedy warto wybrać akurat ten produkt? Sprawdzamy!

Czy torby papierowe z logo firmy to sensowna inwestycja?

Jeżeli zależy nam na skutecznym promowaniu firmy, zwiększeniu jej rozpoznawalności oraz budowaniu pozytywnych relacji z klientami, wybór papierowych toreb reklamowych będzie strzałem w dziesiątkę. Dlaczego?

Najważniejszy jest materiał, z jakiego zostały wykonane papier nadaje się do przetworzenia, w przeciwieństwie do plastikowych reklamówek nadal proponowanych przez wiele sklepów. To prosty przekaz skierowany do klientów realnie działamy na rzecz zmniejszenia zbędnych odpadów, ponieważ poważnie podchodzimy do kwestii troski o środowisko.

Poza tym takie torby mają sporą powierzchnię reklamową, na której poza naszym logo możemy umieścić również oryginalną grafikę, hasło reklamowe nowej kampanii czy dane kontaktowe uwagę ludzi przyciągną odpowiednio spersonalizowane torby papierowe z logo.

I chociaż torby są wykonane z papieru, mają sporą wytrzymałość, więc nadają się do wielokrotnego użycia. Dlatego bez względu na ich późniejsze zastosowanie przez klienta, logo naszej firmy będzie się pojawiało w przestrzeni publicznej przy każdym wykorzystaniu takiego opakowania.

Prosto i ekologicznie  rozwiązanie idealne

Prosto i ekologicznie rozwiązanie idealne

Kolejny, ale nie mniej ważny argument, to mnogość możliwości, jakie daje wykorzystanie papierowych toreb. Możemy w nie zapakować produkty własne, zestawy materiałów szkoleniowych lub te skierowane bezpośrednio do klientów (np. oferty biur podróży, które będą mogli samodzielnie porównać w domowym zaciszu).

Dla jakich firm torby papierowe z własnym logo będą dobrym wyborem?

Takie opakowania sprawdzą się w wielu miejscach i sytuacjach, m.in. podczas codziennej działalności, jak i eventów branżowych, takich jak targi. Oto kilka przykładów wykorzystania papierowych toreb:

  • handel detaliczny będą doskonałym opakowaniem m.in. zakupów spożywczych, księgarskich czy odzieżowych,
  • niewielkie firmy rzemieślnicze bez względu na to, czy dany przedsiębiorca wykonuje ręcznie szyte maskotki, zakładki do książek czy mydełka rzemieślnicze, spokojnie może je wręczyć klientowi w torbie papierowej z własnym logo,
  • firmy z branży beauty po udanym masażu czy zabiegu kosmetycznym możemy w nich podarować klientom naszą kartę lojalnościową razem z zestawem próbek kosmetyków do pielęgnacji ciała,
  • firmy zajmujące się projektowaniem lub wykańczaniem wnętrz wizytówka z namiarami na nasze social media wraz z aktualnym katalogiem lub próbkami tkanin,
  • kawiarnie i cukiernie wygodnie i elegancko pakujemy zakupione słodkości,
  • restauracje wewnątrz torby papierowe z nadrukiem logo możemy umieścić zamówienia na wynos albo zapakować jedzenie, którego klient nie zjadł do końca w lokalu (goście restauracji coraz częściej o to proszą, ponieważ idea zero waste ma się świetnie!),
  • branża edukacyjna organizujemy szkolenia, kursy, warsztaty lub konferencje? Wszystkie niezbędne materiały możemy wręczyć uczestnikom w prostej torbie z logo.

Torby papierowe są dostępne w wielu kolorach

Torby papierowe są dostępne w wielu kolorach

Torby papierowe to gadżet reklamowy, w który z pewnością warto zainwestować. To rozwiązanie nie tylko praktyczne, ale i estetyczne oraz ekologiczne.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

stargardlokalnie_kf
Serwisy Lokalne - Oferta artykułów sponsorowanych